سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ساخت عمارت چند میلیون دلاری دوا لیپا در آلبانی

طبق گزارش Page Six دوآ لیپا، خواننده محبوب بریتانیایی-آلبانیایی، در حال ساخت یک عمارت چند میلیون دلاری در سارانده، آلبانی است، جایی که خانواده او در آن ریشه دارند.

گفته شده است که خانه جدید در این شهر ساحلی – واقع در مقابل جزیره یونانی کورفو – دارای منظره ای باشکوه مشرف به دریای ایونی خواهد بود.

لیپا که در بریتانیا از والدین مهاجر آلبانیایی آنسا و دوکاجین لیپا متولد شد، در ماه نوامبر توسط رئیس جمهور باجرام بیگاج تابعیت آلبانیایی را دریافت کرد.

برنده جایزه گرمی از سن 11 تا 15 سالگی در کوزوو با خانواده اش زندگی می کرد و به NPR گفت: “من آن را با دنیا عوض نمیکنم زیرا واقعاً به من کمک کرد تا آن چیزی که هستم باشم.”

در سال 2016، با کنسرتهای سالانه در آلبانی   لیپا و پدرش بنیاد Sunny Hill را برای جمع آوری کمک های مالی برای کمک به افرادی که مشکلات مالی را تجربه می کنند، تأسیس کردند.

در تابستان 2021، او به همراه خانواده و دوست پسرش انور حدید در کشور بالکان تعطیلاتش را گذراند و با نخست وزیر، ادی راما، شام خورد.

لیپا همچنین صاحب خانه ای در لندن و خودروهای اسپورت از جمله جگوار آی پیس و جگوار اف تایپ است.طبق گزارشها ماه قبل لیپا  با رپر جک هارلو خیلی صمیمی دیده شد.

این زوج در ماه نوامبر با Variety Hitmakers Brunch در لس آنجلس ملاقات کردند و از آن زمان تاکنون مدام با هم در ارتباط بوده اند.

لیپا اخیراً با تروور نوآ مرتبط شده چون این زوج پس از صرف شام در میس لیلی در نیویورک در اواخر سپتامبر در حال بغل گرفتن عکس گرفتند.

اما یک منبع بمی‌گوید که شام دوستانه بود و پس از آن برگزار شد که نوآ برای پادکست او «در خدمت شما» نوار ضبط کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا