سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
مجله سریال و تلویزیون

جدیدترین اسپین آف از دنیای جذاب بازی تاج وتخت

استریم HBO MAX برای ساخت و تولید جدیدترین اسپین آف از دنیای جذاب و پرطرفدار بازی تاج و تخت با اسم A Knight of Seven Kingdom: The Hedge knight چراغ تایید سبز نشان داده است.

به نظر می رسد این دنیای پرهیاهو و پراز معما و خشونت در حال گسترش پیش از پیش می باشد و اسپین آف های جدیدی ساخته می شود اونم با توجه به موفقیت سریال خاندان اژدها که با این موفقیت باعث شد مجوز تولید آثار جدیدتر داده شود.

سریال A Knight of Seven Swords: The Hedge Knight (شوالیه‌ی هفت شمشیر: شوالیه‌ی پرچین)جدیدترین اقتباس برگرفته از رمان های پرطرفدار جرج آر.آر مارتین به نام Dunk and Egg (دانک و اگ)خواهد بود .

داستان های این سریال حدود سال قبل از اتفاقات بازی تاج و تخت رخ می دهد.

خلاصه داستان :

حکایتگر داستان دو قهرمانیمی باشد که در سرزمین وستروس مسافرت می کنند . یکی از آن‌ها یک شوالیه‌ی جوان، خوش‌قلب ولی باانگیزه به نام دانکن و دیگری همراه او به نام اگ نام دارد که بعدها در طی وقایع سریال اصلی، دانکن فرمانده‌ی کینگزگارد خواهد شد و اگ به تخت پادشاهی (پادشاه اگون پنجم تارگرین) می‌رسد.

فیلنامه توسط جرج آر.آر مارتین نگارش می شود، ایرا پارکر و رایان کاندل که تهیه کنندگان خاندان اژدها می باشند در این سریال هم تهیه کننده این کار جدید خواهند بود.

هنوز اطلاعات جدیدتری درباره ی این سریال وجود ندارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا