سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

زهرا ییلماز مانند بچه ها در سریال YAZ ŞARKISI خوشحال است

مخاطبان داستان سریال Yaz Şarkısı (آواز تابستانی) را که پخش آن در شب های یکشنبه از  فاکس تی وی ادامه دارد، دوست داشتند. نقش های اصلی سریال مصطفی مرت کوچ و نیلسو برفین آکتاش هستند. در میان بازیگران سریال، زهرا یلماز نقش اصلی را بازی می کند…

زهرا یلماز که با بازی در پروژه‌های مهم شهرت خود را به دست آورده و 13 سال است که در این بخش حضور داشته است، با سریال تابستانی‌اش به نام بدروم ماسالی (داستان بدروم) نیز معروف شده بود.

این بازیگر که در سریال های تلویزیونی فراموش نشدنی مانند اشکهای جنت، کسی نمیداند و زخم قلب هم حضور داشت، حالا در یک داستان کمدی رمانتیک است.

زهرا یلماز با بیان اینکه سر صحنه سریال Yaz Şarkısı همه چیز خوب بود، گفت:

« سریال ما بسیار لذت بخش است. ما یک کار شگفت انگیز و رنگارنگ انجام می دهیم. فکر می‌کنم این موضوع به مخاطب هم منتقل شده است. بازخورد بسیار خوبی دریافت می کنیم. مجموعه ما واقعا شگفت انگیز است. منتظر زمان رفتن به مجموعه هستم. بنابراین من خیلی خوشحالم.»

این بازیگر که ترجیح می داد در ایام تعطیلات به کوه های کاز برود، توضیح داد که مکان های شلوغ را در تعطیلات دوست ندارد.

زهرا یلماز اظهار داشت که تعطیلات آرامی را گذرانده است و زمانی که دوباره روز آزاد داشته باشد چنین تعطیلاتی را ترجیح می دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا