سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جیمی فاکس همچنان در بیمارستان بستری است و پزشکان به دنبال علت “بیماری او” هستند

جیمی فاکس تقریبا یک هفته پس از «تجربه یک بیماری» که او را مجبور به توقف فیلمبرداری فیلم جدیدش «Back in Action » کرد، در بیمارستان بستری است.

منبعی دوشنبه به People تایید کرد که این بازیگر هنوز در یک مرکز پزشکی در آتلانتا است و تحت آزمایش‌هایی قرار  گرفته، زیرا پزشکان به دنبال علت این مشکل هستند.

سه روز قبل، یکی دیگر از منابع داخلی به CNN گفت که ستاره 55 ساله تحت نظر متخصصان پزشکی بود که «هنوز در تلاش بودند تا بفهمند دقیقا چه اتفاقی افتاده است».

دختر 29 ساله او  در توضیح پیامی از «خانواده فاکس» نوشت: «ما می‌خواستیم به اشتراک بگذاریم که پدرم، جیمی فاکس، دیروز یک بیماری  را تجربه کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: خوشبختانه به دلیل اقدام سریع و مراقبت زیاد، او در حال حاضر در مسیر بهبودی است.

فاکس یک روز قبل از این بیماری در صحنه فیلمبرداری فیلم آینده اش  «Back in Action »با کامرون دیاز بود.

در حالی که بنا بر گزارش ها، تولید در روز چهارشنبه به دلیل بیماری فاکس “تعطیل شد”، از دو بدلکار او در صحنه فیلمبرداری روز بعد عکس گرفته شد.

خانواده فاکس هنوز درباره وضعیت او به‌روزرسانی نشده است، یا جزئیاتی در مورد آنچه اتفاق افتاده است ارائه نکرده‌اند، اما یک منبع در آخر هفته به People گفت که او ” در حال بهبودی است.”

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا