سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

نام هانده ارچل در یک پروژه بزرگ بعد از سریال “تو درم را بزن” آمده است!

هانده ارچل هنرپیشه معروف اهل ترکیه یکی از محبوب ترین بازیگران زن سال های اخیر است. هانده ارچل که بیشتر از 26 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد، به عنوان تاثیرگذارترین بازیگر ترکیه ای در این زمینه شناخته شد.

هانده ارچل با موفقیت در سریال تو. درم را بزن در بسیاری از کشورهایی که این سریال پخش می شد، توجه زیادی را به خودش جلب کرد.  او و کرم بورسین در این سریال درخشیدند و حالا ارچل تصمیم گرفته کمی استراحت کند.

هانده ارچل که با قراردادش با یک برند جواهرات توجه ها را به خودش جلب کرده بود، در مسر یک پروژه بزرگه. این پروژه متعلق به دیزنی پلاس است. دیزنی پلاس با هدف ورود قوی به  مارکتینگ ترکیه می خواهد بازیگران مشهوری مانند ارچل در پروژهایش حضور داشته باشند.

هیچ اطلاعات واضحی در مورد این موضوع وجود ندارد، اما اخیرا اخبار مشابهی برای بسیاری از بازیگران دیگر هم منتشر شده است.

انگین آکیورک و آراس بولوت اینملی برای حضور در پروژه های این پلتفرم موافقت کردند و در حال فیلمبرداری سریالهای دیزنی پلاس هستند.  آکیورک به فیلمبرداری سریال فرار از دیزنی پلاس ادامه می دهد و اینملی هم در حال آماده سازی برای فیلمبرداری پروژه ای در مورد آتاتورک است که در ماه ژوئیه شروع خواهد شد.

همچنین گفته می شود که دیزنی پلاس با پینار دنیز و الچین سانگو هم ملاقات کرده اما هنوز مشخص نشده به توافق رسیده اند یا نه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا