سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

نتایج رتبه بندی سریال تلویزیونی Tetikçinin Oğlu ( پسر تیرانداز ) بسیار کمتر از آن چیزیه که شایسته آن است

سریال Tetikçinin Oğlu (پسر تیرانداز) که از هفته گذشته از  فاکس تی وی  شروع شد، با اولین قسمتش امتیاز متوسطی کسب کرد و به عنوان شروع خوبی تعبیر شد. با این حال، وقتی رتبه بندی قسمت دوم آمد، همه چیز کمی تغییر کرد.

این سریال با بازی تیموچین اسن، شوکت چوروه و گنجو اوزارک  داستانی چشمگیر و صحنه های اکشن دارد. علاوه بر این دو استاد، باید از موفقیت بازیگر جوان جنگو اوزاک نیز قدردانی کرد.

در قسمت اول سریال «Tetikçinin Oğlu» امتیازات در همه گروه های مخاطب خوب بود. این در حالی است که در قسمت دوم پخش شده در روز سه شنبه ۲۹ فروردین، کاهش جدی در تمامی گروه های مخاطب مشاهده شد.

این سریال نسبت به هفته گذشته با افت شدید بیننده در همه گروه ها مواجه شد اما در تمامی سریال های اکران کاهش ببینده مشاهده می شود.

نتایج این هفته برای پروژه جدیدی مانند Tetikçinin Oğlu چندان خوب نیست. اگرچه AB و ABC1 از نظر رتبه بندی خوب به نظر می رسیدند، اما رتبه بندی ها بسیار پایین تر از میانگین بود.

اهمیت سومین قسمت جدید این سریال که سه شنبه ۵ اردیبهشت پخش می شود بالا رفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا