سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

بهار شاهین در سریال Tetikçinin Oğlu به نقطه کلیدی داستان تبدیل شده است

سریال Tetikçinin Oğlu (پسر تیرانداز) همچنان در فاکس تی وی با مخاطبان روبرو می شود. اینکه رتبه بندی سریال در حد مطلوبی نبود موضوعی بود که باعث نگرانی کسانی شد که داستان را خیلی دوست داشتند.

سریال  Tetikçinin Oğlu که با اولین قسمتش در عصر سه شنبه شروع به کار کرد، این انتظار را داشت که در قسمت دوم رتبه های بهتری کسب کند اما رتبه آن کاهش پیدا کرد. حالا آنچه در رتبه بندی قسمت سوم اتفاق خواهد افتاد از اهمیت بالایی برخوردار است. در قسمت جدید که سه شنبه 25 آوریل پخش می شود، بازیگران اصلی متشکل از شوکت چوروه، تیموچین اسن و گنجو اوزاک بار دیگر لحظات هیجان انگیزی را رقم خواهند زد.

هیچ کاری وجود ندارد که اسکندر برای دستگیری کورکماز و پسرش متین در سریال انجام ندهد. با این حال، کلید داستان در شخصیت سیبل است. بهار شاهین علیرغم اولین حضور مهم قبلی خود، نه شخصیت اصلی سریال تلویزیونی “Tetikçinin Oğlu” بلکه به عنوان یک شخصیت فرعی است. با این حال، شخصیت سیبل که او نقش آن را بازی می کند، کلید داستان را در دست دارد.

بهار شاهین پیش از این هرگز در چنین نقش پر اکشنی حضور نداشته است و تجربه جدیدی برای این بازیگر به وجود آمده است. طرفدارانی که بازی موفق درام بازیگر جوان سریال استانبول ظالم را به خاطر دارند، متوجه می شوند که داستان روی این شخصیت در سریال تلویزیونی “Tetikçinin Oğlu” قفل خواهد شد.

بهار شاهین در بیانیه اش درباره این سریال از نبود صحنه مشترک با شوکت چوروه و تیموچین اسن گلایه کرد. به نظر می رسد در قسمت های آینده به تدریج به سمت این صحنه ها پیش خواهد رفت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا