سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیشبکه های اجتماعی

خطاب به ایلان ماسک / استوری دمت آلاکین؛ در مورد (تیک آبی) توییتر

پس از حذف «تیک های آبی» توییتر، که واکنش جهانی را دریافت کرد. توییتر «تیک آبی» برخی از حساب‌های پرطرفدار با بیش از یک میلیون دنبال کننده را برگرداند.

مالک جدید توییتر، میلیاردر آمریکایی، «ایلان ماسک»، یک برنامه پولی «تیک آبی» (اکانت تایید شده) ساخته، که اخیراً فعال شده است.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس که سرویس شبکه اجتماعی مشهور جهانی توییتر را به قیمت 44 میلیارد دلار خرید، اعلام کرد که تیک آبی را به قیمت 8 دلار می‌فروشد و در صورتی که اکانت‌های تایید شده، هزینه پرداخت نکنند، تیک آبی برنامه توییتر آنها حذف شود.

برنامه «pay tick blue» که پیش از این دو بار به تعویق افتاده بود، از شامگاه 20 آوریل اجرایی شد. بنابراین، بسیاری از موسسات و نام ها، توکن های حساب تایید شده خود را از دست دادند. تیک آبی بسیاری از نام های معروف ترکیه نیز پس گرفته شده است.

دمت آکالین خواننده معروف ترکیه که 6.7 میلیون دنبال کننده در توییتر دارد به این وضعیت واکنش نشان داد. او این پیام را به اشتراک گذاشت:

“هی ایلان ماسک، ما آنجا بودیم، زمانی که تو نبودی(زمانیکه هنوز سرویس توسط ماسک خریداری نشده بود)، عزیزم. من دمت آلاکین هستم، همه ما را می شناسند”.

پس از اینکه توییتر «تیک آبی» برخی از حساب‌های پرطرفدار با بیش از یک میلیون دنبال کننده را برگرداند، بسیاری از افرا به این موضوع واکنش نشان دادند که یکی از آنها دمت آلاکین بود. این خواننده مشهور که متوجه این وضعیت شده بود، توییتی از صفحه کاربری خود منتشر کرد و از اصطلاحات زیر استفاده کرد:

“چه کسی تیک آبی را به من هدیه داد، آع، ایلان تو دادی (تیک آبی) ؟”

دنبال کنندگان او با بی تفاوتی نسبت به اشتراک گذاری آکالین کامنت هایی گذاشتند، از جمله:

 “از طرف اوکان (همسر دمت) نیست؟… هیرا(دختر دمت) حتما مادرش را که در بازی هدیه خریده، فراموش نکرده و برایش تیک آبی هم خریده»… و «هدیه تولد برای شما از ایلان».

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا