سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار ورزشی

هاکی روی یخ بانوان قهرمانی آسیا 2023/شیردختران ایرانی همچنان می تازند!/ایران 20 کویت 0 !

در مسابقاتی که از دیروز در 13 ام دوره این مسابقات آغاز شد ابتدا شیردخترهای بی تجربه و تازه کار ایران خوش درخشیدند و توانستند تیم با سابقه و عنوان دار هندوستان (رتبه سوم) دوره قبل مسابقات را در هم بکوبند. آنها دیروز موفق شده بودند 17 بر 1 حریف نامدار خود را نابود کنند!

این درخشش باعث حیرت فدراسیون جهانی و شخص نایب رئیس فدراسیون جهانی شده و ظاهرا بعد از پایان بازی به دیدار بانوان ایرانی رفته و آنها را تشویق کرده است و گفته است فکر نمیکرده ایران حتی 5-6 گل به هند بزند چه برسد به 17 گل !

امروز هم هاکی بازان دختر کشورمان که شایستگی خودشان را به اثبات رساندند مقابل یک تیم دیگر با سابقه یعنی کویت در دیداری یک طرفه که حریف فقط یک شوت به سمت دروازه ایران زد موفق شدند با برتری 20 بر 0 حریف خود را نابود و تحقیر کنند.

در این دیدار یکی از بازیکنان کویت دچار مصدومیت بسیار شدیدی شد که با برانکارد از زمین بازی خارج شد.

بازیکنان ایران به شرح زیر هستند:

اعظم سنایی، الهام مدیردهقان، نگار خرم، فاطمه اسماعیلی، زهرا رضایی، حدیث خلج، یگانه بهرامی، آذین قارونی، هلیا سوهانی، فاطمه شاهسوند، نگار ارجمند، حدیثه پورهاشمی، شبنم‌عرب، عسل حیدری، دیانا فرزام نیا، دیبا فرزام نیا، هدیه آقایی، فاطمه آقایی، زهرا قاسمی، آرزو ایزدی

مربی تیم بر عهده ی اعظم سنایی و سرمربی این تیم جوان و سه ساله فرزاد هوشیدری می باشند.

شایان به ذکر است این دوره برخلاف دوره قبل قهرمان(ژاپن) و نایب قهرمان(کره جنوبی) در این مسابقات شرکت نکرده اند.

ملی پوشان بانوی کشورمان در آخرین بازی مرحله گروهی خود چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه به مصاف قرقیزستان می روند تا تکلیف صدرنشین این گروه مشخص شود . پیش از این صعود ایران به نیمه نهایی قطعی شده است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا