سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

همه چیز با اعتراف بزرگ در سریال VEDA MEKTUBU تغییر خواهد کرد

10 قسمت از سریال VEDA MEKTUBU  (نامه خداحافظی) به جا مانده است که دوشنبه عصرها از شبکه کانال دی پخش می شود. اگرچه رتبه بندی سریال هنوز در سطح مطلوبی قرار نگرفته است، اما بینندگان زیادی هستند که جذب داستان شده اند. نورگل یشیلچای، سلیم بایراکتار و  بنو ییلدریمیلار  بازی فوق العاده ای از خود نشان می دهند.

هارمونی قوی رابیا سویتورک و امره کیویلجیم و انرژی ایجاد شده توسط آنها بر رسانه های اجتماعی نیز تأثیر گذاشت. مخاطب بسیار کنجکاوه که بداند  داستان اصلی و مهمت به کجا خواهد رسید. اگرچه رتبه بندی ها کمتر از حد انتظار است، اما داستان همانطور که انتظار می رفت ادامه دارد و قسمت یازدهم سریال Veda Mektubu که دوشنبه ۱۵ می منتشر می شود، هیجان را بیشتر می کند.

در قسمت  یازدهم، ضیا از عشقش به النور انرژی می گیرد! ضیاء که بیمار و در بیمارستان بستری بود در وضعیت وخیمی به سر می برد.

اصلی نزد مهمت که پدرش بیمار است می آید و از او حمایت می کند. از طرفی سهر و النور بر سر ضیا با هم دعوا می کنند.

از سوی دیگر ضیا به عشقش به النور اعتراف می کند که او (ضیا )  را در بیمارستان تنها نمی گذارد. به نظر می رسد این اعتراف بزرگ ضیا بر روندهای بعدی داستان تأثیر می گذارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا