سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکی

بازیگری جدید به سریال «شربت زغال اخته» ملحق شده است

سریال شربت زغال اخته که بی صبرانه منتظر پخش قسمت جدید آن در عصر جمعه هستیم، ستاره سابق Survivor را به کادر خود اضافه کرد.

سریال شربت زغال اخته با بازی نام هایی چون اوریم آلاسیا، باریش کیلیچ، سیلا تورک اوغلو، دوگوکان گونگور با خبر جدایی یکی از بازیگران بر سر زبان ها افتاد. اورال اوزر که در سریال، به شخصیت «جان» وکیل «عمر» جان بخشید، در قسمت های قبلی از تولید خداحافظی کرد. از سوی دیگر، ستاره سابق Survivor را به کادر خود اضافه کرد. «ییغیت دیکمن»، این بازیگر خوش تیپ که در سریال «سه خواهر» حضور داشت، شریک زندگی چیمن می شود.

«ییغیت دیکمن»(YİĞİT DİKMEN)، که با مسابقه «Survivor» نام خود را بر سر زبان ها انداخت و سرانجام در سریال «سه خواهر» (Üç Kız Kardeş) در مقابل تماشاگران ظاهر شد، در جمع بازیگران سریال «شربت زغال اخته» قرار  گرفته است. دیکمن به شخصیت سردار، که مشتری رستورانی است، جان می بخشد، جایی که سونمز و مصطفی شریک هستند.
ییغیت دیکمن که در سال 1987 در استانبول به دنیا آمد، سال ها در لیگ آماتور فوتبال بازی کرد. از سال 2011 با برنامه کلی قدرت و تهویه «Crossfit» سروکار داشت، به عنوان یکی از اولین بازیکنان «کراس فیت» ترکیه (Crossfit)، در تیم «داوطلبان» فصل «Survivor 2014» شرکت کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا