سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

کان اورگانجی اغلو در سریال قضاوت دلیل تصمیمش برای ادامه در فصل سوم را توضیح داد

سریال Yargi (قضاوت) که از کانال دی پخش می شود فصل دوم خود را به پایان رساند. قسمت شصت و سوم این سریال دوباره میلیون ها نفر را به وجد آورد و فصل سومش هم باعث کنجکاوی بسیاری ها شده است.

آیا کان اورگانجی اوغلو که او را در نقش ایلگاز در سریال تماشا می کنیم، در فصل سوم در جمع بازیگران حضور خواهد داشت؟ این سوال مدت هاست که پرسیده شده است. چون این تصور وجود داشت که ایلگاز مرده است.

البته انتظاری غافلگیرکننده در مورد ایلگاز از فیلمنامه نویس نیز وجود داشت که تا به حال تماشاگران را شگفت زده کرده است. وقتی مشخص شد که ایلگاز در فصل دوم پایانی سریال Yargı نمرده است، میلیون ها بیننده با خوشحالی زیادی از این موضوع استقبال کردند.

او در رسانه های اجتماعی نوشت : “شاید من دیوانه باشم، شاید زندگی فقط یک رویا باشد…” ممنون که تماشا کردید! در فصل جدید می بینمت. #IlCey #Judgment @kanald @ayyapim pic.twitter.com/ hbFWDyiEGw

کان اورگانجی اوغلو  که تصویربرداری سریال را به پایان رساند و برای استراحت رفت، پیام هایی نیز در مورد سریال  داد.

او گفت: “ما یک فصل پایانی زیبا ساختیم. ما خسته هستیم اما فصل خوبی بوده است.»

کانا اورگانجی اوغلو با بیان اینکه آنها کار بسیار سختی انجام دادند و به عنوان یک تیم بسیار خسته بودند، دلیل تصمیمش را برای ادامه پروژه در فصل سوم نیز توضیح داد.

این بازیگر سرشناس با بیان اینکه علیرغم داشتن کار سخت، لذت بردن از ست فیلمبرداری کلید ادامه کارش است، گفت:

“کار ما سخت است، اما کار همه سخته. ما در شرایط طاقت فرسا کار می کنیم. ما همیشه سر صحنه هستیم سال بدی برای کشور داشتیم، زلزله آمد. ذهن ما هم رفت. برای یک لحظه، پایان فصل است. این به این معنی است که ما واقعاً از کار با معیارهای خود لذت می بریم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم ادامه دهیم. ادامه می دهیم. فصل خوبی برای ما بوده است.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا