سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیر ترکی

ستایش بازیگران سریال چشم چران عمارت

عصر دیروز دوغوکان پولات بازیگر نقش «فوات» در سریال یالی چاکینی پس از تصادف با همسرش جان خود را از دست داد؛ در حالی که گریه های خانواده فوات در بیمارستان که خبر مرگ وی را شنیدند، اشک تماشاگران را درآورد.

در حالی که خانواده کورهان ها در راهروی بیمارستان منتظر خبرهای خوب از فوات بودند، خبر مرگ فوات تمام خانواده و به خصوص فریت را نابود کرد. لحظه های پایانی و تلخ سریال که تماشاگران را به وجد آورد، گریه هالیس آقا با بازی چتین تکیندور در جایی که نشسته بود، فریت با بازی مرت رمضان دمیر که زیر باران گریه می کرد و نمی توانست مرگش را بپذیرد و گولگون با بازی گزده کانسو که بعد از شنیدن خبر مرگ پسرش گریه می کرد، عمیقاً مخاطب را تحت تأثیر قرار داد و  تماشاگران را به گریه انداخت، در حالی که صحنه مرگ فوات در مدت کوتاهی در رده دوم برنامه توییتر قرار گرفت، کامنت هایی بی شمار دریافت کرد. هزاران نفر از کاربران که با تماشای سریال گریه کرده بودند، نظر خود را اینگونه بیان کردند: “ما رسیتال بازیگری را درچشم چران عمارت تماشا کردیم”، “گریه کردین، کل ترکیه گریه کرد” و “واقعا خیلی واقعی بازی کردید، ما آن را تا استخوان هایمان احساس کردیم”
کاربران شبکه های مجازی با نوشتن کامنت هایی بازیگران این سریال را بار دیگر مورد تشویق قرار دادند.

اما آنچه در قسمت 33 سریال چشم چران عمارت اتفاق افتاد:

گروه چهار نفره به جنگلی رفتند که فریت وقتی کوچیک بوده با برادرش فوات به آنجا رفته بودند، فوات با شنیدن اینکه برادرش فریت چادر خریده است، حدس زد که آنها به کجا رفته اند، در حالی که همه خانواده ها بسیج شده و به دنبال فرار کنندگان می گشتند. فوات که با آسومان از خانه بیرون زدند، جای فرید رو پیدا کردند و به فرید گفت که آنها نباید به خانه برگردند . فوات که می خواست با برادرش خداحافظی کند و به خانه برگردد، در راه با همسرش تصادف کرد. فوات در حالی که حال آسومان خوب بود تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، درگذشت. البته این احتمال وجو دارد که طارق که به دنبال فوات و آسومان رفته بود، برای اینکه جای امن فرید و سیران را پیدا کند از عمد با کامیون به ماشین فوات زده باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا