سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

انگین آلتان دوزیاتان و الچین سانگو با سریال ÇÖP ADAM قلب ببینندگان را به درد آوردند

در حالی که پخش سریال Çöp Adam در شب های چهارشنبه از شبکه استار تی وی ادامه دارد، بازی انگین آلتان دوزیتان و الچین سانگو که نقش های اصلی را بر عهده دارند نیز مورد استقبال قرار می گیرد.

تماشاگرانی که گرفتار داستان متفاوت سریال شده‌اند، به‌ویژه از موقعیتی که سانگو وارد شخصیت پری می‌شود. پری اکنون در موقعیت فردی قرار دارد که برای هر جرمی باید مجازات شود. کاری که تامر و خانواده‌اش انجام داده‌اند اکنون به جایی رسیده است که قلب کسانی را که با علاقه داستان پری را تماشا می‌کنند، آزار می‌دهد.

سریال Çöp Adam که از ابتدای فصل تفاوتش را با فیلمنامه خود نشان داده، تبدیل به محصولی شده که نشان می دهد با میانگین رتبه هایی که کسب کرده، مخاطبان وفاداری را هم جذب خودش کرده است.

داستان موفق، بازی های خوب بازیگران و عدم اطمینان از اتفاقاتی که ممکن است در قسمت های بعدی بیفتد، کنجکاوی را در مخاطب ایجاد کرد.

با این حال، بسیاری از طرفداران سریال نسبت به اتفاقاتی که برای شخصیت پری افتاده ناراحت هستند. یکی از بینندگان اظهار داشت: «پری حق دارد شاد باشد. ای کاش به جای شکنجه شدن در قسمت های آخر، شاهد بهبودی پری بودیم و او را به خاطر کاری که با او انجام شد، بازخواست می کردیم.»

در بین مخاطبان سریال Çöp Adam مخاطبان زیادی وجود دارند که انتقادات مشابهی را انجام می دهند و علیه بی عدالتی که شخصیت پری به آن سوق داده می شود انتقاد می کنند.

بیست و سومین قسمت سریال Çöp Adam در روز چهارشنبه 31 می، پخش خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا