سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

شاهان گوکباکار خبر خوب ساخت یک سریال جدید را می دهد

کمدین مشهور شاهان گوکباکار با پروژه هایی که تاکنون انجام داده شهرت پیدا کرده است … این بازیگر که در تاریخ سینمای ترکیه به ویژه با شخصیت رجب ایودیک جا افتاد، با فیلم کمدی Celal ile Ceren ( جلال و جرن)  در سال ۲۰۱۳ توجه بسیاری را به خود جلب کرد. بازیگر همراه شاهان گوکباکار  در این پروژه  ازگی مولا بود.

شاهان گوکباکار با بیان اینکه در حال تصویربرداری سریال دیجیتالی مشابه داستان این فیلم است، از انتشار این پروژه بر روی پلتفرم دیزنی پلاس خبر داد. این کمدین معروف که نمی خواهد جزئیات زیادی در مورد این سریال ارائه دهد، توضیح داد که 8 قسمت خواهد بود و آنها در آستانه تکمیل فیلمبرداری هستند.

شاهان گوکباکار این خبر خوش را به هوادارانش داد که بی صبرانه منتظر پروژه های جدیدشان هستند. صحبت های این کمدین معروف در مورد پروژه جدیدش:

این سریال در راه است، در دیزنی، 8 قسمت پخش خواهد شد. اجازه دهید دیزنی توضیح دهد، من این کار را نمی کنم. فیلمبرداری تقریبا تمام شده است. سریال سرگرم کننده ای خواهد بود. یک شخصیت جدید وجود خواهد داشت. فیلمی بود به نام جلال و جرن، می توانم بگویم کمدی  در آن سبک است.

شاهان گوکباکار با بیان اینکه در استانبول فیلمبرداری می کردند و نمی دانست چه زمانی این پروژه منتشر می شود، افزود که جزئیات این پروژه توسط پلتفرم دیزنی پلاس اعلام خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا