سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

پیام نورگل یشیلچای طرفداران سریال نامه خداحافظی را بسیار خوشحال خواهد کرد

سریال Veda Mektubu  (نامه خداحافظی) که عصر دوشنبه از کانال دی پخش می شود، سریالی هست که با داستانی موفق و بازیگران قوی ساخته شده است. تعداد زیادی از طرفداران سریال در مدت زمان کوتاهی ساخته شد اما امتیازات نتوانست به حد مطلوبی برسد.

اگرچه امتیاز کانال دی کمتر از حد متوسط بود، اما اصرار بر ماندن سریال Veda Mektubu بدون در نظر گرفتن رتبه بندی، اتفاق خوبی برای مخاطبان بود. نورگل یشیلچای که با شخصیت آلانور در این سریال حضور داشت، گفت که مشخص نیست چه زمانی آخرین فصل را می سازند.

در واقع حتی این بیانیه برای طرفداران سریال Veda Mektubu مثل یک خبر خوب بود. زیرا بسیاری از بینندگان سریال به دلیل رتبه های کمتر از میانگین نگران احتمال لغو سریال بودند.

نورگل یشیلچای گفت: “معلوم نیست که چه زمانی فصل پایانی را می سازیم”

و این پیام را داد که سریال می تواند در فصل آینده نیز ادامه یابد. هنوز تصمیمات نهایی در مورد سریال Veda Mektubu گرفته نشده است.

این بازیگر مشهور بارها در شبکه های اجتماعی با سبک پوشش شخصیت آلانور ظاهر شد. آلانور یک شخصیت با سبک لباس پوشیدن با سلیقه و جذاب است. با این حال، نورگل یشیلچای ترجیح می دهد راحت تر لباس بپوشد. او در این مورد گفت :

از بعضی لحاظ خسته کننده است، آلانور کفش های پاشنه بلند خیلی تنگ و خیلی بلند می پوشد. همانطور که می بینید، من در آنجا روزهای سختی را می گذرانم زیرا به کفش های گشاد و بدون پاشنه عادت دارم. اما او زن بسیار باحالی است.»

نورگل یشیلچای که برای هماهنگی با این شخصیت 16 کیلو وزن کم کرد و با استایل مناسبش توجه ها را به خود جلب کرد نیز به سوالاتی در مورد چگونگی رسیدن به این هدف پاسخ داد. این بازیگر اعتراف کرد که تا زمانی که به آن عادت نکرده بود بسیار سختو گرسنه بود.

یشیلچای گفت که پس از اتمام سریال به تعطیلات می رود.او با بیان اینکه حالا از استراحتگاه های شلوغ  مانند بدروم دوری می کند، افزود که آرزو دارد تعطیلاتش را در شهرهای آرام سپری کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا