سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کیم کاترال درباره بوتاکس و فیلرها می گوید: هر کاری که می توانم انجام می دهم

کیم کاترال در مورد موضع خود در مورد بوتاکس و فیلرها صحبت می کند.

این هنرپیشه 66 ساله که اخیراً در مورد بازگشتش به سریال Sex and the City و Just Like That… خبرساز شده بود، در مصاحبه ای جدید در مورد عمل های زیبایی که انجام داده و احساسش در مورد آن صحبت کرد.

در گفتگو با تایمز، کیم می گوید که علیرغم موضع قبلی خود در مورد عمل های زیبایی، او کمی نظرش را در مورد آنها تغییر می دهد.

«احتمالاً در 40 سالگی این را گفتم! من اکنون در دهه 60 زندگیم هستم و تمام تلاشم را می کنم که از هر طریقی که می توانم با پیری مبارزه کنم.»

کیم ادامه داد و گفت: «در حال حاضر گزینه های بسیار دیگری وجود دارد، درمان هایی که روند  پیری شما را کند می کند. فیلرها، بوتاکس، چیزهای مختلفی وجود دارد که می توانید آنها را بررسی کنید و امتحان کنید و ببینید کدام برای شما مناسب است.»

بعداً در مصاحبه، کیم می‌گوید که نظرش در مورد روش‌های زیبایی تغییر کرده است، زیرا این بخشی از کار او است که زیبا به نظر برسد.

او توضیح داد: «من می‌خواهم شبیه بهترین ورژن از خودم به نظر برسم. بنابراین، هر کاری که می‌توانم انجام میدهم ، زیرا خوشبختانه بودجه‌ای برای انجام آن دارم. این  یک چیز بیهوده نیست. من نقش زنی را بازی می کنم که ظاهر خاصی دارد و از نظر حرفه ای از خودم مراقبت می کنم.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا