سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیون

بعد از سریال AILE سریال جدید سرنای ساریکایا در نتفلیکس هم یک بازیگر مطرح دیگر هم دارد

یکی از سریالهایی که در فصل زمستان پخش شد، سریال AILE (خانواده) بود. در کنار داستان سریالی که در آن سرنای ساریکایا نقش یک روانشناس را با شخصیت دوین بازی می کند، از بازی فوق العاده بازیگران هم صحبت شد.

سریال Aile که عصر سه شنبه تمام تعادل ها را در رقابت رتبه بندی به هم زد، مخاطبان بسیار زیادی را به خودش جلب کرد.  بازی دوتایی کیوانچ تاتلیتوغ و سرنای ساریکایا که نقش های اصلی را بر عهده گرفتند، هارمونی بسیار چشمگیری از خود نشان دادند.

علاوه بر این دو،،نژاد ایشلر، جانان ارگودر، نور سورر, امل گوکسو و یوسرا گییک با بازی های خود نام های مطرحی بودند که تماشاگران را به شدت تحت تاثیر قرار دادند.
سرنای ساریکایا که در سریال Aile با بازیگران بسیار چشمگیر در صحنه فیلمبرداری کارهای بسیار موفقی انجام داده است، پس از مدتی استراحت به صحنه فیلمبرداری بازمی گردد. این بار سرنای ساریکایا که برای سریال 8 قسمتی «Kimler Geldi, Kimler Geçti » نتفلیکس آماده شده است، دوباره جلوی دوربین خواهد رفت، با یک داستان بسیار زیبا و بازیگران چشمگیر
نام‌های مطرحی در مجموعه تلویزیونی جدید «Kimler Geldi, Kimler Geçti » گرد هم آمدند.
علاوه بر سرنای ساریکایا؛ این سریال با گرد هم آوردن بازیگران مهمی چون متین آکدولگر، هاکان کورتاش، احمد رفعت شونگار، گلجان ارسلان، بوران کوزوم، زینپ توگچه بیات، باده ایشسیل و مریچ آرال،در مورد روابط زن و مرد در زندگی شهری خواهد بود.

در این سریال سرنای ساریکایا را در نقش وکیلی به نام لیلا تماشا خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا