سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

منبع رتبه بندی های بالای سریالها شاید خلیل ابراهیم جیحان باشد

خلیل ابراهیم جیهان که با سریال روزانه امانت به موفقیت بزرگی دست یافت، به یکی از نام های جوانی تبدیل شد که شبکه های اجتماعی بیشترین صحبت را از او می کردند.

خلیل ابراهیم جیهان که در دو فصل اول همکاری بسیار موفقی با سیلا ترک اوغلو داشت، با وجود رفتن پارتنرش در فصل سوم این پروژه را ادامه داد.

بسیاری از طرفداران سریال های تلویزیونی در شبکه های اجتماعی با اظهار نظرهایی مبنی بر اینکه دوست دارند این بازیگر مشهور را در پروژه های جدید در فصل جدید ببینند، جلب توجه می کنند. طرفداران او خواسته های خود را با این جمله بیان می کنند: “او در پروژه های بسیار خوب و کارهایی که سر و صدای زیادی به پا می کنند،خواهد آمد.”

از نظر تهیه‌کنندگان، این بازیگر جوان را می‌توان منبع جدیدی برای رتبه‌بندی خوب دانست. همچنین گزارش شده که پیشنهادات مختلفی به خلیل ابراهیم جیهان داده شده است. با این حال هنوز اطلاعاتی در مورد اینکه این بازیگر از این پس چه روند حرفه ای را پیش خواهد برد، در دست نیست.

در تحقیقات انجام شده توسط Adba TV در توییتر بین 8 تا 13 فروردین، این بازیگر جوان با 34 هزار پیام در رتبه پنجم فهرست محبوب ترین بازیگران قرار گرفت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا