سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

بورجو اوزبرک تلاش کرد و شکست خورد، اکنون زمان آن است که آنچه را که او بهترین می داند انجام دهد

بورجو اوزبرک که در سال 1989 در اسکی شهیر به دنیا آمد، یکی از بازیگران زن برجسته ای است که از سال 2013 در صحنه فیلمبرداری حضور داشته است.

این بازیگر که با شخصیت نازلی در پروژه Güneşin Kızları (دختران خورشید) حرفه اش را شروع کرد با سریال Muhteşem Yüzyıl (قرن باشکوه)  به محبوبیت رسید و جایگاه بسیار ویژه ای را  به دست آورد.

پس از موفقیت او در Aslan Ailem، سریال کمدی عاشقانه Afili Aşk بسیار محبوب شد. بورجو اوزبرک که با یک سریال کمدی عاشقانه دیگر به نام Aşk Mantık İntikam (عشق منطق انتقام) هم بازی قوی ای از خود نشان داد، توسط بسیاری از طرفدارانش به عنوان ملکه سریال های کمدی عاشقانه توصیف شد.

اگرچه او نقش های خوبی در پروژه های درام مانند Çocukluk (کودکی) و Kraliçe (ملکه) بازی کرد، اما برای بورجو اوزبرک این بد شانسی بود که این سریال ها عمر کوتاهی داشتند. حالا این بازیگر مشهور آماده می شود تا بار دیگر با یک سریال کمدی عاشقانه در مقابل تماشاگران حاضر شود.

سریال جدید Ruhun Duymaz به زودی با مخاطبان  فاکس تی وی دیدار خواهد کرد. بورجو اوزبرک که با شوکرو اوزییلدیز نقش اصلی را دارد، در حال شروع پروژه کمدی رمانتیک دیگری است که طرفدارانش بیشتر به آن عادت کرده اند.

در سریال Ruhun Duymaz، طغرل تولک، آسلی سومن و شاهسوار آکتاش بازی کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا