سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

اولین واکنش های منتقدان به فیلم سینمایی اوپنهایمر

اولین واکنش ها به فیلم اوپنهایمر در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می شود!

پس از اکران جهانی فیلم جدید اوپنهایمر به کارگردانی کریستوفر نولان،  در روز سه شنبه (11 ژوئیه) در پاریس، منتقدان در توییتر واکنش های خود را به اشتراک گذاشتند  و تا الان همه این فیلم را دوست داشتند.

این فیلم تاریخی با بازی کیلین مورفی، امیلی بلانت، رابرت داونی جونیور، مت دیمون و فلورانس پیو درباره جی رابرت اوپنهایمر، فیزیک دان آمریکایی است که همکاری اش با گروهی از دانشمندان در جریان جنگ جهانی دوم و پروژه منهتن منجر به ایجاد بمب اتم شد.

اوپنهایمر در تاریخ 20 ژوئیه روی پرده سینماها می رود.

اولین واکنش های منتقدان را بخوانید:

اوپنهایمر… باورنکردنی است. کلمه ای که مدام به ذهن می آید «ترسناک» است. یک درام تاریخی پیچیده با سرعت بی امان، با جزئیات دیوانه کننده   که می سازد و می سازد و می سازد تا زمانی که نولان چکش را به حیرت انگیزترین و درهم شکستن ترین شکل به زمین می زند.

 

#اپنهایمر کریستوفر نولان واقعاً یک دستاورد تماشایی است، در اقتباس واقعی، داستان سرایی مبتکرانه و بازی های خیره کننده  کیلیان مورفی، امیلی بلانت، رابرت داونی جونیور، مت دیمون و بسیاری از افراد دیگر که درگیر هستند.

 

نشانه‌ای از اینکه تماشاگران فرانسوی #اپنهایمر را دوست داشتند این است که مدت‌ها پس از پایان فیلم در مقابل تئاتر گرند رکس ماندند تا درباره آن بحث کنند!

 

#اپنهایمر فیلم سال من است.کریستوفر نولان 3 ساعت به شکلی خیره کننده پرواز می کند. کیلیان مورفی و رابرت داونی جونیور فوق العاده قوی هستند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا