سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

دنیل رادکلیف می‌گوید که برای سریال هری پاتر هیجان‌زده است و امیدوار است این اقتباس کامل‌تر باشد

چند ماه پیش، اعلام شد که مکس در حال ساخت یک سریال هری پاتر با نویسنده جی.کی رولینگ است.. این سریال بازیگران جوانی را برای ایفای نقش شخصیت های اصلی انتخاب می کند و  طی ده سال آینده اکران خواهد شد.

این به استریمر فرصت می دهد تا کل داستان کتاب ها را با فرمت طولانی تر به طرفداران بازگو کند، بدون اینکه از جزئیات داستانی که ممکنه در فیلم ها گم شده باشد بگذرد.

از دانیل رادکلیف که نقش معروف هری پاتر را در تمام فیلم‌های برادران وارنر در این فرنچایز داشت، در حین صحبت با ورایتی از او پرسیده شد که نظرش در مورد سریال آینده چیست و او گفت:

«من به عنوان یک بیننده برای آن هیجان زده هستم. احتمالاً می‌توانم از تماشای  آن با دیگران لذت ببرم، با دیدگاهی کمی متفاوت. این یک چیز خوبه که یک نسل کاملاً جدید قرار است به روشی جدید با داستان ها آشنا شوند. آن‌ها آن را به‌عنوان یک سریال تلویزیونی می‌بینند، بنابراین احتمالاً زمان خواهند داشت تا به همه چیز بپردازند. بنابراین برای افرادی که از چیزهایی که از فیلم حذف شده بودند عصبانی بودند، امیدواریم که در نهایت بتوانند نسخه کامل مورد نظرشان را ببینند.»

«من یکی از آن طرفداران هستم! من کتاب‌ها را خیلی دوست داشتم و دیدن چیزهایی که از داستان‌ کنار گذاشته شده بودند، سخت بود، مخصوصاً با شروع کتاب چهارم و جلو رفتن آن.  آنقدر جزئیات در کتاب ها وجود دارد که ترجمه آن به فیلم سخت بود. من مشتاقانه منتظر دیدن جزئیات کاوش و نمایش آن صحنه ها هستم.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا