سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

موفقیت سریال خواهران و برادران باعث شد 3 بازیگر تصمیمات جدیدی بگیرند

سریال Kardeşlerim (خواهران و برادران) سه فصل را با موفقیت به پایان رساند. مخاطبان مشتاقانه منتظر فصل چهارم سریال تلویزیونی Kardeşlerim هستند که توجه بسیاری ها را در ترکیه به خود جلب کرده است.

فیلمبرداری فصل چهارم قرار است از شهریور ماه آغاز شود و بازیگران سریال در حال استراحت هستند.

به خصوص پس از محبوبیت این سریال در اسپانیا، علاقه به بازیگران به طور تصاعدی افزایش یافت. انور سید یاران بازیگر نقش دروک و ییگیت کوچاک که در نقش عمر تماشا می کنیم از جمله نام هایی هستند که سهم خود را از این علاقه دریافت کرده اند.

اکنون مخاطبان اسپانیایی به  فدیک سوین آتاسوی بازیگر نقش شنگول علاقه پیدا کرده اند. آتاسوی یکی از نام های موفق این سریال در تابستان در تلاش است تا زبانی را در اسپانیا بیاموزد.

فدیک سوین آتاسوی که با شخصیت شنگول در اسپانیا شناخته می شود و طرفداران زیادی هم دارد، خاطرات خوبی با تماشاگران در خیابان دارد.
این بازیگر که از توجه طرفدارانش خوشحاله، با آنها عکس می گیرد و با حضور در اسپانیا تلاش می کند تا فرهنگ و زبان این کشور را درک کند.

این بازیگر معروف که با علاقه به مکان هایی که رفته بود و نظرات بسیار خوبی را از طرف طرفداران سریال در شبکه های اجتماعی دریافت کرد، با اشتراک گذاری هایی که منتشر کرد فاش می کند که برای یادگیری زبان اسپانیایی تلاش کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا