سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیپیشخوان اروپامجله سریال و تلویزیون

نتفلیکس تریلر سریال کمدی-جنایی ایتالیایی جدیدش را منتشر کرد.

نتفلیکس تریلر جدیدی از جدیدترین سریال کمدی جنایی ایتالیایی به نام Framed منتشر کرد!این سریال به طور کامل بیش از ده هفته در جزیره سیسیل فیلمبرداری شده است و  داستان دو دوست و تکنسین صمیمی به نام‌های سالوو و پیکونه را روایت می‌کند که از کار عادی روزمره شان با هم لذت می‌برند.

جالبه که می بینید که این دو دوست به ترتیب یک پیراهن قرمز و یک پیراهن سبز می پوشند که می تواند آدم را به یاد ماریو و لوئیجی بیاندازد،  با این حال، در تریلر می‌توان به این نکته اشاره کرد که آنها از شیوه زندگی آرام و بدون ماجراجوییشان راضی نیستند. سالوو به پیکونه می‌گوید: «من یک زندگی هیجان‌انگیز پر از ماجراجویی می‌خواستم، در عوض، زندگی ما آرومه.»

اما زندگی آنها برای مدت طولانی آرام نخواهد ماند چون یک روز وقتی آنها به قصد تعمیر تلویزیون وارد خانه ای می شوند، تصادفاً به صحنه جنایت برخورد می کنند. تریلر آنها را نشان می دهد که سعی می کنند صحنه جرم  را تمیز کنند تا کسی بهشون مشکوک نشود.

بازیگران سریال سالواتوره فیکارا در نقش سالوو و والنتینو پیکونه در نقش پیکونه ایفای نقش می‌کنند . علاوه بر آنها، دیگر بازیگران آنا فاولا در نقش استر، ماریانا دی مارتینو در نقش آگاتا اسکالیا، تونی اسپراندئو در نقش تونینو ماکالوسو و مری سیپولا در نقش سیگنورا آنتونیتا هستند .

تریلر را از اینجا ببینید. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا