سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار بین المللخبر های داغ

انتشار عکس بازداشت رئیس جمهور پیشپین آمریکا ؛ دونالد ترامپ

دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا روز پنجشنبه خود را به مقامات قضایی ایالت جورجیا تسلیم کرد و پیش از آزادی با وثیقه عکس بازداشت وی ثبت شد.

عکس بازداشتی که مقامات جورجیا از او گرفته‌اند، به تیتیر رسانه ها تبدیل شد. ترامپ در این عکس اخم کرده و خشمگین است. احتمالا این عکس، مشهورترین عکس بازداشت در سراسر جهان شده زیرا هر دو گروه طرفداران وی و مخالفان وی مداوم در حال به اشتراک گراشتن آن هستند.

دادستانی بخش فولتون، چهارمین پرونده کیفری علیه ترامپ از ماه مارس تاکنون را آغاز کرد. او به همراه ۱۸ نفر دیگر در آتلانتا با اتهام اخاذی که معمولا برای اعضای باندهای جرایم سازمان یافته به کار برده می شود نه پرونده های سیاسی یا مدنی، روبرو شده‌اند.

ترامپ کمی بعد از این، عکس بازداشتش را در شبکه اجتماعی ایکس، همان توییتر، و پلتفرم رسانه اجتماعی خودش، «تروث سوشیال» منتشر کرد. پیش‌تر مصاحبه او با یک مجری مطرح در توییتر رکوردشکنی کرد و صدها میلیون بار دیده شد.

باید دید آیا ترامپ از این وقایع و حتی این تصویر نیز برگ برنده‌ای برای خود خلق می‌کند یا خیر؛ کاری که تاکنون به راحتی انجام داده و هر حمله‌ای را به تبلیغی موثر برای خود تبدیل کرده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا