سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

هشداری از صالح بادمچی: سنگ آرزو یک سریال فوق العاده است اما آیا قلب شما می تواند از عهده آن برآید؟

صالح بادمچی، یکی از نام‌های موفق سال‌های اخیر، برای یک سریال تلویزیونی جدید به صحنه فیلم‌برداری بازگشته است. صالح بادمچی که در سریال DILEK TAŞI (سنگ آرزو) با بازی هازال سوباشی و اوزان دولونای تماشا خواهیم کرد، با قاطعیت درباره پروژه جدیدش صحبت کرد.

صالح بادمچی اطلاعات زیر را برای سریال سنگ آرزو ارائه کرد که در مورد وقایع بعد از کودتای نظامی ترکیه در دهه 1980 می گوید:

«پروژه خیلی خوب پیش می رود، کار بسیار هیجان انگیز و بسیار پویا است. من بسیار هیجان زده هستم. این چیزیه که من واقعاً از آن لذت می برم، بنابراین بسیار خوشحالم.همچنین، تیم فوق‌العاده است… از فیلمنامه‌نویس، کارگردانان و بازیگران دیگر، ما با خوشحالی کار می‌کنیم. “سریالی خواهد بود که مخاطب اگر واقعاً دلش تاب بیاورد با کمال میل تماشا می کند. فکر می‌کنم مردم مدت‌هاست که چنین چیزی را تماشا نکرده‌اند، طعم فوق‌العاده‌ای در دهانشان خواهد گذاشت و فکر می‌کنم از آن لذت زیادی خواهند برد.»

صالح بادمچی با بیان اینکه بسیار تحت تاثیر فیلمنامه این سریال قرار گرفته است، اظهار کرد که در مورد چگونگی پیشرفت داستان هم بسیار کنجکاو است و گفت:

«فیلمنامه چیزی بود که مرا تحت تأثیر قرار داد. من در ابتدا داستان کلی را می خوانم، اهل مطالعه هستم، عاشق خواندن هستم، اما گاهی اوقات وقتی سناریوهای مشابه را می خوانم حوصله ام سر می رود. اما وقتی این اثر را خواندم، بسیار تحت تأثیر داستان کلی تر آن قرار گرفتم. گفتم قسمت بعدی چی میشه؟ »

پخش سریال « سنگ آرزو»  با فیلمنامه پر از درام و بازیگران موفق خود به زودی از کانال دی شروع می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا