سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

ستار تانریوگن ماه ها مشغول پرسش های سریال شربت زغال اخته بود

سریال Kızılcık Şerbeti (شربت زغال اخته) فصل دومش را آغاز کرد. بازیگر چیره دست ستار تانریوگن در این سریال نقش عبدالله را بازی می کند که در فصل اول بازی بسیار موفقی داشت.

این بازیگر چیره دست اظهار داشت که برای فصل دوم این سریال بسیار هیجان زده هستند. تانریوگن در طول تابستان با سوالات زیادی از طرف طرفداران این سریال مواجه بود. از آنجایی که تأثیر سریال تلویزیونی Kızılcık Şerbeti در سراسر جهان است، بازیگران هم با سؤالاتی در مورد اتفاقات سریال روبرو هستند.

ستار تانریوگن گفت: «ما امیدواریم، خوشحالیم که کار می کنیم. دلمان برای همدیگر خیلی تنگ شده بود، خیلی دلمان برای مخاطبانمان تنگ شده بود. در واقع، همه جا که در طول تابستان با مردم ملاقات می‌کردیم، آنها سؤالاتی می‌پرسیدند مانند اینکه فصل جدید چه زمانی شروع می‌شود، چه اتفاقی می‌افتد، چه کسی مرده است. او گفت: «البته چون نمی دانستم نتوانستم جواب بدهم.»

عبدالله که در داستان سریال با پمبه ازدواج کرده اما به شخصیت الو  ابراز علاقه کرده است، در فصل جدید تبدیل به فردی شده است که همه در داستان در مورد او کنجکاو هستند.

علاوه بر برخورد این دو زن، طرفداران سریال Kızılcık Şerbeti نیز منتظر نوسانات احساسی شخصیت عبدالله هستند.

از صحبت‌های ستار تانریوگن که در ادامه می‌آید می‌توان فهمید که بازیگران نیز در مورد داستان سریال که عصر پنجشنبه‌ها ادامه دارد، کنجکاو هستند:

من کنجکاو هستم و این کنجکاوی چیز خوبی برای یک بازیگر است. تعجب که وضعیت شخصیت در قسمت بعدی چگونه خواهد بود و اینکه چگونه اتفاقات رخ می دهد چیزی است که به من انگیزه می دهد. خوشم می آید.

ستار تانریوگن از طرفداران سریال خواست آنها را دنبال کنند و تاکید کرد که زیبایی ها ادامه خواهد داشت.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا