سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

بازگشت هالیت اوزگار ساری به تلویزیون با سریال YABANI به یک داستان موفقیت آمیز تبدیل می شود

رتبه پایینی که قسمت اول سریال فاکس با عنوان YABANI (وحشی) به دست آورد این پیام را داد که ممکن است این پروژه خوب پیش نرود.

هالیت اوزگار ساری  که با بازی در سریال Kardeşlerim (خواهران و برادران ) در مورد او صحبت زیادی شد اما با خداحافظی زودهنگامش از این سریال طرفدارانش را ناراحت کرد، دوباره به عنوان بازیگر اصلی یک سریال کاملاً جدید روی پرده ظاهر شد.

سریال YABAN که عصر سه شنبه پخش شد، در قسمت دوم به میزان قابل توجهی ریتینگ خود را افزایش داد و با کسب نتایج متوسط همگان را شگفت زده کرد.

مجموعه تلویزیونی YABAN که داستان ربوده شدن یک کودک پولدار و بزرگ شدن در خیابان و سپس بازگشت به خانواده ثروتمندش را روایت می کند، به تولیدی تبدیل شده است که مشتاقانه منتظر آن هستیم تا ببینیم در قسمت های بعدی چه رتبه ای خواهد گرفت.

برای  هالیت اوزگار ساری این یک پیشرفت بسیار مهم است که پروژه ای که در آن نقش اصلی را بازی می کند دوباره در دستور کار قرار گیرد و حتی رتبه اول را در رتبه بندی ها به خودش اختصاص دهد.

این بازیگر که در شبکه های اجتماعی مورد حمایت شدید طرفدارانش قرار گرفته، دوران بسیار مهمی از نظر حرفه ای  پشت سر می گذارد. موفقیت مجموعه تلویزیونی YABAN ممکن است به هالیت اوزگار ساری کمک کند تا جهشی را در حرفه خود تجربه کند.

در سریال YABAN سیمای بارلاس  نقش اول زن را بازی می کند و همچنین نام های باتجربه ای مانند Dolunay Soysert و Yurdaer Okur هم حضور دارند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا