سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

تصمیم جدید اولاش تونا آستپه طرفداران او را خوشحال می کند

بازیگر معروف اولاش تونا آستپه در سال 1998 متولد شد و با شخصیت اونور در سریال «Karadayı» (کارادایی) در سال 2012 توجه ها را به خودش جلب کرد.

این بازیگر که تجربیات مهمی را در تیم سریال کارادایی که 3 فصل به طول انجامید به دست آورد، با پروژه «Sen Anlat Karadeniz» ( تو بگو دریای سیاه) به شکست واقعی رسید.

اولاش تونا استپه با سریالی که در آن به همراه ایرم حلواجی اوغلو بازی کرد که در بسیاری از کشورهای جهان پخش شد، توانست محبوبیتش را به خارج از مرزهای ترکیه برساند.

این بازیگر که اخیرا با شخصیت  هیزر ریس در سریال «Barbaroslar» مورد توجه قرار گرفته است، در پروژه ای به نام «Hayat Bugün» نیز نقش باریش را به تصویر کشیده است.

اولاش تونا آستپه بعد از سریال Hayat Bugün که 8 قسمت به طول انجامید، 2 فصل پیشنهادات را بررسی می کند اما نتوانسته پروژه مناسبی پیدا کند.

اولاش تونا آستپه نقش اصلی سریال «İlk ve Son» که قرار بود برای فصل دوم از شبکه بلو تی وی فیلمبرداری شود، طرفداران خود را خوشحال کرد.این بازیگر که در این پروژه با هازال سوباشی همکاری خواهد کرد، در یک داستان قوی با تیمی خوب شرکت خواهد کرد و قسمت های سریال İlk ve Son در فصل دوم در سال 2024 با مخاطبان روبرو خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا