سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

پینار دنیز اخطار را داده بود، آغاز فصل سوم سریال قضاوت با تغییرات بزرگ

کسانی که قسمت شصت و چهارم سریال Yargı (قضاوت) را تماشا کردند، از اینکه دیدند داستان ناگهان چقدر تغییر کرد شگفت زده شدند. داستان فصل جدید سریال Yargı که در آن یک پرش زمانی اتفاق افتاد همه را شگفت زده کرد.

سیلین مادر شد و نقشی کاملاً متفاوت در داستان به عنوان دادستان به عهده گرفت. طرفداران سریال با تماشای شصت و چهارمین قسمت جدید در غروب 24 سپتامبر فهمیدند که فصل جدید چقدر تکان دهنده خواهد بود.

در مواجهه با نظم داستانی جدیدی که در آن سما ارگنیکون، فیلمنامه نویس، حتی بازیگران برجسته کان اورگانجی اوغلو و پینار دنیز را غافلگیر کرد، مخاطبان شروع فصل سوم سریال قضاوت را با نظراتی تحسین آمیز در شبکه های اجتماعی جشن می گیرند.

اگرچه برخی از بینندگان می گویند که سریال خیلی تغییر کرده و نمی توانند از طعم قدیمی لذت ببرند، اما مخاطبان زیادی هستند که فکر می کنند شروع بسیار خوبی داشته است.

مانند طرفداران سریال که می گفتند اشک می ریزند، بازیگران اصلی همک تحت تاثیر داستان جدید در فصل جدید قرار گرفتند.

پینار دنیز در بیانیه اش قبل از شروع فصل سوم این سریال گفت که از داستان فصل سوم بسیار تحت تأثیر قرار گرفته است.

همان طور که پینار دنیز گفت، سریال قضاپت که فصل جدید را با بی زبانی تماشاگران آغاز کرد، به سوژه داغ شبکه های اجتماعی نیز تبدیل شده است.

پینار دنیز نظرش را در مورد فصل سوم با این جمله بیان کرد: «به نظر من فصل سوم فصلیه که در آن انتقال بسیار سخت تری نسبت به فصل دوم وجود دارد و داستان بسیار جدیدتری فاش می شود. به همین دلیل من بسیار هیجان زده هستم. اولین بار که آن را خواندم شوکه شدم.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا