سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

انگین آکیورک یک بار دیگر با بازیش در سریال اسم من فرح هست هوادارانش را مسحور کرد

سریال Adım Farah (اسم من فرح است) با بازی Engin انگین آکیورک و دمت اوزدمیر فصل دومش را آغاز کرد. با پخش قسمت پانزدهم این سریال، بینندگان پیام های زیادی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند. کامنت های تعریف و تمجیدی زیادی به خصوص برای انگین آکیورک که نقش شخصیت طاهر را بازی می کرد نوشته شد.

دلیل اصلی قابل توجه بودن این نظرات، بازگشت سریال  اسم من فرح است به اکران با داستان تغییر یافته و بازیگران جدیدش نبود. مهمترین دلیل، باورپذیری شخصیت طاهر انگین آکیورک در انتقال  احساسات و عاطفی او بود.

طرفداران این سریال پست های زیادی را به اشتراک گذاشتند و گفتند: «بازیگری و انتقال احساسی انگین عالی بود.»

مخاطبان اظهار نظر کردند که یک بار دیگر متوجه شدند که چقدر دلتنگ انگین آکیورک در این صحنه های احساسی هستند که در آن می گفتند اشک در چشمانشان جاری شده است.

کاربران شبکه های اجتماعی اشاره کردند که دمت اوزدمیر نقش خود را با موفقیت به تصویر کشیده است .

در حالی که فیاض دومان با شخصیت بهنام به سریال هیجان زیادی می بخشد، اما تغییر بزرگی در ظاهر کلی سریال مشاهده می شود.

طاهر پس از آزادی از زندان، فرح کاملاً متفاوتی را پیدا کرد. فرح پس از نجات جان کریمشاه در دام بهنام افتاد. سخنانی که فرح برای متقاعد کردن او به طلاق گفت، تأثیر بسیار مخربی بر طاهر داشت.

طرفداران سریال Adım Farah بسیار کنجکاو هستند که ببینند بعد بین طاهر و فرح چه اتفاقی خواهد افتاد. سریال فصل دوم را به خوبی آغاز کرده است.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا