سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

ضررهای قابل توجهی در رتبه بندی سریال قیام عثمان وجود دارد

سریال رکوردشکن Kuruluş Osman (قیام عثمان) با یکصد و چهل و هفتمین قسمت آن در ATV با هشتگ #KuruluşOsman در شبکه های اجتماعی بسیار صحبت شد. به نظر می رسد موفقیت قابل توجهی باشد که این سریال در فصل پنجم هم مخاطبان زیادی را تحت تاثیر قرار داده است. با این حال باید به کاهش رتبه بندی که در فصول گذشته دو رقمی بود نیز توجه کرد.

سریالی که به دلیل بازیگران زیاد با حضور بوراک اوزچیویت در نقش اصلی و داستانی که از دوران تأسیس امپراتوری عثمانی روایت می‌کند، توجه زیادی را به خود جلب کرد، دیگر از نظر امتیاز چندان جالب نیست. رتبه بندی سریال قیام عثمان که صد و چهل و هفتمین قسمت آن به پایان رسیده است، به خصوص در گروه AB به سطح متوسط کاهش یافته است.

دلیل اصلی این افت در گروه AB که رتبه آن دو برابر فصل های قبل بود، اینه که سریال های جذاب گروه AB مانند بوی صندوق و زندگی شگفت انگیر من دوران بسیار خوبی را پشت سر می گذارند. سریال قیام عثمان هنوز هم در همه دسته‌ها و دسته‌های ABC1 رتبه‌بندی قوی کسب می‌کند، اما رتبه‌بندی‌هایی که در گذشته دستیابی به آن‌ها سخت به نظر می‌رسید، دیگر وجود ندارند.

با وجود اینکه این سریال همچنان مهمترین سریال در مسابقه چهارشنبه است، به نظر می رسد که از موفقیت پروژه های رقیب تأثیر منفی می گذارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا