سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعیاخبار حوادثگزارش

مادر 31 ساله پس از اینکه دیوار پشت تختش را «کپک زده» دید، برای دختر سه ساله اش می ترسد

مادری پس از اینکه مدعی شد یک شورا هیچ کاری در مورد اینکه کپک تشک دختر و بقیه خانه‌اش را در بر گرفته کاری انجام نداده است، برای سلامتی کودک سه ساله‌اش وحشت زده شده است.

تری هریگان 31 ساله از هاکنی لندن گفت که دخترش آریلا بیشتر عمرش مریض بوده و ترس او بابت این موضوع است که ممکن است به دلیل پوشیده شدن تشک دخترش از کپک او ناگهان بمیرد.

او ادعا کرد که پزشکان به شورای هاکنی گفته اند که کپک باعث مشکلات تنفسی آریلا می شود، اما تمام کاری که مقامات انجام داده اند این است که روی دیوارها را رنگ آمیزی کنند. خانم هریگان برای اولین بار پس نقل مکان به این خانه در دسامبر سال 2019 و بعد از کندن کاغذ دیواری با این کپک مواجه شد، به گفته او از آن زمان کپک به تشک دخترش، دیوارهای اتاق نشیمن، آشپزخانه، اتاق خواب، توالت، پنجره ها، سقف ها و همچنین لباس ها سرایت کرده است. او همچنین گفته: «الان حداقل هر دو تا سه هفته یکبار مریض می شود. او واقعاً با تنفس خود مشکل دارد و حتی پزشک ها نامه ای به شورا نوشته اند تا بگویند کپک باعث مشکلات سلامتی او شده است. تنها چیزی که می خواهم این است که او سالم و شاد باشد نگرانی اصلی من به عنوان یک مادر جدید نباید این باشد که کودک سه ساله ام به طور ناگهانی بمیرد.»

خانم هریگان ادعا کرد که او سعی کرده است کپک را دو تا سه بار در هفته بشوید اما کپک دوباره رشد می کند. پزشکان نامه ای به شهردار هاکنی فرستادند، اما او فقط گفت که وقتی مسکن اجتماعی دیگر در دسترس قرار گیرد به ما اطلاع خواهد داد. هفت ماه گذشته و ما هنوز منتظر هستیم.سخنگوی شورای هاکنی گفت: «ما از صمیم قلب به خاطر تاخیر در تعمیرات که خانم هاریگان در پی نظرسنجی ما در نوامبر 2022 تجربه کرد عذرخواهی می کنیم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا