سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

تراویس اسکات از حضور در جشنوارهٔ موسیقی و هنر درهٔ کواچلا 2022 حذف شد.

طبق گزارش‌ها تراویس اسکات رپر معروف از حضور در جشنواره موسیقی و هنر کواچلا  ۲۰۲۲ منع شده است.  او در ژانویه 2020 برای این جشنواره معرفی شد، اما آن دوره از جشنواره به تعویق افتاد.

اسکات در اوایل نوامبر به خاطر فاجعه در کنسرت Astroworld خودش که با Live Nation همکاری داشت،  سر تیتر خبرها شد. این کنسرت با مدیریت ضعیف منجر به کشته شدن 9 نفر و زخمی شدن صدها نفر به علت ازدحام جمعیت شد.

جشنواره کواچلا ظاهرا اولین حضور او پس از فاجعه کنسرت Astroworld بود. جشنواره کواچلا که در سال 1999 راه اندازی شد، بزرگترین جشنواره در آمریکای شمالیه که سبک‌های مختلفی از موسیقی را در بر می‌گیرد، مانند راک، مستقل، هیپ‌هاپ، و رقص الکترونیکی.

فستیوال کواچلا 2022 قرار است در آخر هفته های 15 تا 17 آوریل و 22 تا 24 آوریل در Empire Polo Grounds در ایندیو، کالیفرنیا برگزار شود. اسکات آخرین بار در سال 2017 در این فستیوال شرکت کرد.

Deadline روز شنبه با مروج این فستیوال  Goldenvoice تماس گرفت، اما هیچ پاسخی دریافت نکرد. حذف اسکات اولین بار توسط ایستگاه رادیویی KESQ در پالم اسپرینگز گزارش شد.

طومار Change.org که خواستار برکناری اسکات از کواچلا است، نزدیک به 60000 امضا جمع آوری کرده است. مشکل بزرگتر برای اسکات صدها شکایت قضایی است که او در رابطه با فاجعه کنسرت Astroworld با آن مواجه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا