سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیسینمای جهان

در نهایت فصل سوم « کاراگاه واقعی» داره به واقعیت خودش نزدیک میشه….

فصل سوم کاراگاه واقعی داره به واقعیت خودش نزدیک میشه.
در روز چهارشنبه مدیر برنامه های شبکه ی اِچ بی اُ ،کیسی بلویز گزارش مبنی براینکه ستاره ی «مهتاب» ماهرهالا آلی قرداد برنامه ریزی رو امضا کرده و شبکه در حال گشتن و نظارت برای پیدا کردن کارگردان فصل سوم این کار هست.
کیسی گفته :« وقتی که ما یه کارگردانی رو استخدام کنیم ،با اون کار میکنیم.»
فصل اول «کاراگاه واقعی» از سال ۲۰۱۴ پخش شد و به سرعت با استقبال رو به رو شد و به دلیل بازی وودی هاریسون و متیو مک به شدت جلب توجه کرد.
فصل دوم «کارگاه واقعی» هم تونست حرکت موفقیت خودش رو به خوبی ادامه بده و به طور گسترده ای جلب توجه بکنه ، در فصل دوم هم ستاره های مختلفی ازجمله کولین فارل، وینس واقن،راشل مک آدامز و تیلور کیچ هنرنمایی کردن.
بلویز در طول فصل دوم نتونست بر این مجموعه نظارت بکنه وبا برنامه های ماه می سال۲۰۱۶ درگیر بود گفت که زمان اضافی رو برای کمک به فصل سوم اختصاص میده و درنهایت در فصل سوم همکاری میکنه.
بلویز گفته که از خالق «کاراگاه واقعی» ،نیک پیزولاتو پنج فیلمنامه ی عالی رو خونده.
هنوز جزئیات بیشتری رو از عوامل و بازیگران این کار منتشر نکردن اما این پیش بینی وجود داره که فصل سوم پرقدرت تر نسبت به گذشته برگرده.
آلی برای بازیش به عنوان نقش مکمل مرد در «مهتاب» که برنده ی جایزه ی اسکار شد بسیار به شهرت رسید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا