سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

جان یامان از آسایش دوری از ترکیه لذت می برد

جان یامان بازیگر معروف هر زمان که به ترکیه می‌آید با برخورد رسانه‌ها مواجه می‌شود، اما وقتی به تحولات خارج از ترکیه نگاه می‌کنیم، از این نکته دور نمی‌مانیم که موفقیت‌های بزرگ او بازتاب کافی در مطبوعات داخلی پیدا نمی‌کند.

جان یامان به ویژه در سفر هفته گذشته اش به برزیل مورد توجه زیادی قرار گرفت. از فرودگاه تا مراسمی که او در آن شرکت کرد، طرفداران جان یامان عکسهای زیبایی انداختند.

درباره سفر این بازیگر مشهور به برزیل،  که بار دیگر مشخص شد  محبوبیت او چقدر قوی است، در ترکیه به اندازه کافی  صحبت نشده است.

با این حال هواداران یامان  با تعاملات قوی در شبکه های اجتماعی هیجان این دیدار مهم را بالا بردند.

جان یامان  در هر فرصتی نشان می دهد که با تصمیمش برای ایجاد یک حرفه جدید برای خود در خارج از ترکیه در مسیر درستی قرار دارد.

پروژه جان یامان  به نام «Sandokan» ( ساندوکان) که قرار بود حدود 2 سال پیش فیلمبرداری آن در ایتالیا آغاز شود و او تدارکات زیادی برای آن داشت به تعویق افتاد. مشخص شد که تصویربرداری این سریال از  ماه آوریل آغاز خواهد شد.

همانطور که ممکنه به خاطر داشته باشید،  جان یامان برای سریال «ساندوکان» از یک تیم مبارزه درس های خصوصی گرفت که شامل صحنه های مبارزه بود و لحظات پر اکشنی که ظاهر شد حدود 2 سال پیش در رسانه های اجتماعی بسیار صحبت شد.

سریال «ساندوکان» که به زبان انگلیسی فیلمبرداری می شود نیز به نظر می رسد دومین پروژه مهم یامان  در ایتالیا پس از سریال تلویزیونی «Viola Coma il Mare» باشد. فصل اول این سریال منتشر شده و تصویربرداری فصل دوم آن به پایان رسیده است.

پیش بینی می شود تصویربرداری سریال «ساندوکان» حدود 4 ماه ادامه داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا