سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

فریدا پینتو نقش هما عابدین را در اقتباسی تلویزیونی از خاطرات او بازی می کند

فریدا پینتو امروز تایید کرد که در اقتباسی از کتاب خاطرات پرفروش هما عابدین، با نام Both/And, a Life in Many Worlds بازی خواهد کرد. این کتاب – که حالا به زودی تبدیل به یک سریال تلویزیونی می شود – داستان زندگی عابدین  در سیاست را روایت می کند و داستان هایی  از دوران کودکی تا  معاون رئیس ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون در سال 2016  را دنبال می کند.

پینتو در بیانیه‌ای مطبوعاتی روز چهارشنبه گفت: «داستان هما هم خارق‌العاده است و هم فوراً قابل ارتباط،». بازی در این سریال برای من افتخار بزرگی خواهد بود.

شاید پینتو بیشتر به خاطر نقش‌هایش در فیلم‌های میلیونر زاغه‌نشین، ظهور سیاره میمون‌ها و اخیراً فهرست آقای مالکوم شناخته شود.

عابدین هم به عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور دارد.

عابدین همچنان به عنوان رئیس دفتر کلینتون کار می کند. او در ایالات متحده متولد شد و در عربستان سعودی بزرگ شد، در سال 1993 به ایالات متحده بازگشت و در سال 1996 به عنوان کارآموز برای کلینتون شروع کرد. او اکنون با پسرش، جردن، در نیویورک زندگی می کند. Both/And پیج و خم‌های سیاست ملی و بین‌المللی و سفر شخصی عابدین برای یافتن جایگاهش در آمریکا و فراتر از آن را بازگو می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا