سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

هارمونی بین امره کارایل و مریم اوزرلی در سری RU بسیار موفق بود

سریال RU که از پلتفرم Gain پخش شد، در 24 می با مخاطبان دیدار کرد و توجه زیادی را به خودش جلب کرد. این سریال با بازی مریم اوزرلی و امره کارایل، نظرات بسیار مثبتی در شبکه های اجتماعی دریافت کرد که موفقیت پروژه را تثبیت کرد.

کامنت های مثبت در شبکه های اجتماعی نیز باعث شادی دو نفره اصلی مریم اوزرلی و امره کارایل شد. این دو با بازخوردهای مثبت، چراغ سبز نشان دادند تا دوباره در پروژه ای متفاوت با هم ملاقات کنند.

پیام این دو نفر به شرح زیر است: «چرا که نه؟ این سریال برای ادامه در دستور کار است اما فعلا مشخص نیست. قلب ما با این تیمه که راهش را ادامه می دهد. مایلیم در پروژه های جدید نیز با هم ملاقات کنیم.»

کارایل و اوزرلی که در صحنه فیلمبرداری به هارمونی بسیار خوبی دست یافتند، فراموش نکردند که از یکدیگر با کلمات تحسین آمیز تعریف کنند.

مریم اوزرلی در مورد شریک زندگی اش امره کارایل این جمله را بیان کرد: «وقتی شنیدم امره در گروه بازیگران حضور دارد، خیلی خوشحال شدم. پس از ملاقات با امره، عضلات من بسیار تحت تأثیر قرار گرفتند. از خنده درد می گیرند حتی دندانپزشک من میگه زیاد امره را ملاقات نکن.»

امره کارایل تاکید کرد که تحت تاثیر انرژی بالای مریم اوزرلی قرار گرفته است و گفت: «انرژی مریم کافیه. حتی اگر روحیه شما ضعیفه، به او «سلام» بگویید، و کل خلق و خوی شما در یک لحظه تغییر می کند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا