سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

همیلتون برای نهمین بار قهرمان GP بریتانیا شد

لوئیس همیلتون در یک مسابقه طولانی مدت با مکس ورشتاپن و لاندو نوریس در یک گرندپری خشک و خیس بریتانیا پیروز شد تا اولین پیروزی خود از دسامبر 2021 به بعد را به دست آورد.
همیلتون به اندازه‌ای کافی بود که از حمله دیرهنگام ورشتاپن به ردبول جلوگیری کند تا صد و چهارمین پیروزی دوران حرفه‌ای خود را به دست آورد و نهمین پیروزیش را در خانه کسب کند تا رکورددار پیروزی در یک پیست شود.

همیلتون که در آخرین GP بریتانیا برای مرسدس قبل از انتقالش به فراری در سال آینده رانندگی می کرد، به نظر می رسید که در ماشین اشک می ریخت و به تیمش گفت: «این برای من خیلی مهم است.»

در مقابل جمعیتی متشکل از 164000 نفر که رانندگان بریتانیایی و به ویژه همیلتون  را با وجود آب و هوای نامساعد به سمت قایق‌ها تشویق می‌کردند، رانندگان برتر و سه تیم پیشرو نمایش فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشتند.
جورج راسل و لوئیس همیلتون، راننده‌های مرسدس بنز، دورهای اولیه را پس از قفل کردن ردیف جلوی تور برای تیم، رهبری کردند، در حالی که ورشتاپن در دور ابتدایی از بیرون پیچ چهارم عبور کرد تا سوم شود.
اما ردبول در ابتدا مسابقه سرعت فوق‌العاده‌اش را نشان نداد و نوریس توانست در دور پانزدهم مقام سوم را پس بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا