سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

شوکت چوروه توضیح داد که چرا او به سریال کوچه های پشتی برگشته است

شوکت چوروه  بازیگر معروف,  سریال Arka Sokaklar ( کوچه های پشتی )  که سال ها در آن نقش اول را بر عهده داشت را در فصل قبل ترک کرد اما در پایان فصل هجدهم به این تیم بازگشت.

وقتی از شوکت چوروه در مورد دلیل رفتنش پرسیدند، او گفت که می‌خواهد زمان بیشتری را در تئاتر بگذراند و همچنین می‌خواهد نقش‌های مختلفی را به تصویر بکشد. این بازیگر معروف در سریال هایی حضور داشت اما این پروژه ها توجه کافی را به خودش جلب نکرد.

این بازیگر که با بازگشت به  سریال «کوچه های پشتی » طرفدارانش را بسیار خوشحال کرد، گفت که واقعیت اینه که او به پول نیاز دارد.

شوکت چوروه در بیانیه‌ای که در کانال یوتیوب سیبل آرنا، روزنامه‌نگار  منتشر شد، اظهارات مهمی کرد و گفت: «به دلیل نیاز به پول به کوچه های پشتی برگشتم.»

این بازیگر مشهور در ادامه صحبت هایش اینگونه گفت: «18 سال بازی کردم و مصمم بودم دیگر برنگردم. اما وقتی واقعیت ها را دیدم… همچنین، کمیسر مسوت شخصیتی است که من با کمال میل آن را بازی کردم، به همین دلیل برگشتم. بنابراین، صادقانه بگویم، زیاد شکایت نمی‌کنم.»

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا