سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ناچو در حال انتقال به عربستان سعودی: پول نقش کلیدی داشت و من نیاز به تغییر اساسی داشتم

ناچو فرناندز در مورد جداییش از رئال مادرید با اشاره به دلایل مالی و نیاز به تغییر چشمگیر زندگی صحبت می کند.

کاپیتان سابق احساسات و دلایل خود را در پشت تصمیمش به اشتراک گذاشت و دیدگاهی واضح و صمیمانه ارائه داد.

ناچو با انعکاس وضعیت فعلی خود گفت: «من احساس آرامش و رهایی می کنم. این ماه‌های گذشته خیلی استرس‌زا بوده است، زیرا می‌دانستم که این تصمیم در راه است. من در آرامش هستم و مهمتر از همه خوشحالم. می دانستم که مردم از من قدردانی می کنند، اما نه تا این حد.» او همچنین به آسیب‌های عاطفی آن اشاره کرد: «من خیلی گریه کردم. این ماه ها سخت بود زیرا تیم برای چیزهای زیادی در حال رقابت بود. به همین دلیل نمی‌توانستم منتظر پایان فصل باشم.»

ناچو تاکید کرد که تصمیمش کاملاً فکر شده بود، نه عجولانه: من همیشه تصمیمم را با باشگاه در میان گذاشتم. رئال مادرید تا آخرین روز منتظر من بود و من سپاسگزارم. »

ناچو در پایان گفت: «می دانستم که در اروپا بازی نخواهم کرد. این می تواند عربستان سعودی یا ایالات متحده باشد. من به یک تغییر اساسی نیاز داشتم و القادسیاه این پیشنهاد را به من داد. رئال مادرید بزرگترین پروژه زندگی من بود و من در آنجا به همه چیز رسیدم. اکنون، این یک پروژه کاملاً متفاوت است. پول عامل مهمیه، من دروغ نمی گویم، زیرا آنها مبالغی را به من پیشنهاد کردند که در اروپا به دست نمی آوردم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا