سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیون

اونور سایلاک با یک سریال کاملاً جدید با طرفداران خود ملاقات خواهد کرد!

آماده سازی اولیه برای سریال  Yankı: Görünmez El که برای پلتفرم دیجیتال TRT آماده شده است، در حال انجام است. در این سریال با بازی سینم اونسال و جهانگیر جیهان، نام های قدیمی اونور سایلاک و ارکان پتککایا نیز حضور دارند.

اونور سایلاک که آخرین بار در سریال Gaddar با بازی چاتاغای اولسو بازی کرده بود، پس از 4 سال وقفه به صحنه فیلمبرداری بازگشت. این بازیگر که از زمان حضور در سریال بابل در سال 2020 تاکنون در پروژه های تلویزیونی حضور نداشته است، بار دیگر با سریال Gaddar هواداران خود را خوشحال کرد.

این بازیگر مشهور هم اکنون کار روی یک سریال دیجیتال جدید را آغاز کرده است. Yankı: Görünmez El، هم به نویسندگی و هم کارگردانی اوزان آکسونگور، نشان می دهد که یک فرد تا کجا می تواند پیش برود. این سریال که داستان معضل سخت بانکدار به اسم ایرای و رابطه او با زنی که دوستش دارد، برین را روایت می کند، به عنوان یک پروژه هیجان انگیز برجسته می شود. جهانگیر جیهان در نقش ایرای و سینم اونسال در نقش برین را تماشا خواهید کرد.

اونور سایلاک که مخصوصا با بازی موفقش در نقش های آدم بد چشمگیر است، مشتاقانه منتظر می مانیم تا ببینیم در این سریال چه نقشی را بازی خواهد کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا