سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

دیوید بکهام در طی سخنرانی درباره دستیابی به اهداف ، دانشجویان کالج میامی را غافلگیر کرد

دیوید بکهام سه شنبه شب دانشجویان میامی را غافلگیر کرد و به آنها درس استقامت داد . 

بکهام 45 ساله برای هفته دو از تجربه دیوید گروتمن: کلاس در دانشگاه بین المللی فلوریدا ، به دیوید گروتمن ، کارآفرین  پیوست.

میامی نیوز تایمز گزارش داد ، در طی مکالمه یک ساعته در حضور تقریباً 200 دانشجو در پشت بام مرکز همایش های کوونس دانشگاه ، بکهام  توجه دانشجویان را با حکایاتی در مورد زندگی خود جلب کرد.

بکهام – که از سال گذشته در باشگاه فوتبال CF اینتر میامی شروع به کار کرده ، گفت: “دو روز پس از بازنشستگی من از فوتبال ، به میامی پرواز کردم. برای رسیدن به هدفم موانع زیادی بود و  گاهی رسیدن به هدف زمان می برد.  این همیشه در اسطوره بودن من وجود داشته. 

علاوه بر این ، بکهام – پدر چهار فرزند با همسرش ویکتوریا بکهام – “در مورد  ، تفاوت فوتبال و”ساکر “و اینکه چگونه قصد دارد آگاهی از بازی در میامی و سراسر ایالات متحده را افزایش دهد ، صحبت کرد . او به سوالات دانشجویان درباره امپراطوری رو به رشد خودش و اینکه آنها چونه می توانند در صنعت سرگرمی موفق شوند پاسخ داد. 

بعد از کلاس ، بکهام  با هر یک از اعضای کلاس به صورت جداگانه سلفی گرفت.”بکهام و دانشجویان هر دو از فاصله 6 فوت از یکدیگر بودند و  ماسک داشتند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا