سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

میلی بابی براون نگاهی شیرین به زندگی زناشویی با جیک بونگیووی به اشتراک می گذارد

میلی بابی براون ستاره «Stranger Things» که اوایل امسال با پسر  جان بون جووی ازدواج کرد، فاش کرد که آنها هنوز در حال و هوای تازه ازدواج کرده ها هستند.

میلی، 20 ساله، با به اشتراک گذاشتن تصویری از جیک، 22 ساله که توسط حیوانات مزرعه احاطه شده است و خورشید پشت سر او غروب می کند، در استوری های اینستاگرامش در 1 آگوست نوشت: «تو  خانه ی من در هر زمان از زندگی».

از زمان شروع رابطه عاشقانه شان در سال 2021، جیک و میلی گهگاه نگاهی اجمالی به رابطه عاشقانه خود انداخته اند. اگرچه، وقتی نوبت به عروسی خصوصی آنها در ماه مه می رسید، آنها به پدر جیک اجازه دادند تمام صحبت ها را بکند.

در همان ماه، خواننده بون جووی در برنامه «The One Show» بی بی سی گفت: «این یک عروسی خانوادگی بسیار کوچک بود. عروس زیبا به نظر می رسید.”

و جان  که جیک و بچه های استفانی 31 ساله، جسی 29 ساله و رومئو 20 ساله را با همسرش دوروتیا هرلی شریک است  قبلاً درباره عروس جدیدش صحبت کرده است.

او به E گفت: «او واقعاً فوق‌العاده است و او و جیک زوج خوبی هستند. آنها دیوانه وار عاشق هستند. این یک ماجراجویی هیجان انگیزه که آنها در آن هستند.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا