سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

چاغلار ارطغرول و دنیز بایسال در سریال جدید Kalpazan همه را شگفت زده خواهند کرد!

چاغلار ارطغرول در سال های اخیر بر محبوبیتش افزوده است. چاغلار ارطغرول که آخرین بار نقش اصلی مرد را در سریال Teşkilat بازی کرد و این سریال را به مدت 2 فصل اجرا کرد، با هر پروژه, پیشرفت می کند.

چاغلار ارطغرول و دنیز بایسال در دو فصل اول سریال «Teşkilat» ( تشکیلات) با هم بازی کردند. این واقعیت که این دو پس از دو سال وقفه دوباره در همان سریال با هم ملاقات کردند، طرفداران آنها را بسیار خوشحال کرد.

این بازیگر معروف که در سال 1987 در ازمیر به دنیا آمده است، از سال 2012 وارد صحنه فیلمبرداری شده است.این بازیگر مشهور که نقش های به یاد ماندنی را هم در فیلم ها و هم در سریال ها ایفا کرده است، در فصل جدید نیز به حضور در اکران های تلویزیونی ادامه خواهد داد.

چاگلار ارطغرول که آخرین بار در سریال دیجیتال ماگارسوس و پرنس حضور داشت و به مدت 2 سال از اکران تلویزیون دور بود، به یکی از بازیگران اصلی سریال «Kalpazan» (جاعل) تبدیل شده است.

تیموچی اسن و دنیز بایسال  از دیگر نقش‌های اصلی این سریال هستند.دنیز بایسال نیز در فصل قبل از سریال تشکیلات خداحافظی کرد و آخرین بار در سریال Ne Gemiler Yaktım حضور داشت.

چاغلار ارطغرول و دنیز بایسال بار دیگر در یک پروژه در فصل جدید سریال کنار هم می آیند و بار دیگر با طرفداران خود در صفحه تلویزیون دیدار می کنند.

چاغلار ارطغرول در پروژه جدید نقش کارتال را بازی خواهد کرد و دنیز بایسال به عنوان افسر پلیس آیشه در داستان شرکت خواهد کرد.مبارزه بین کارتال، که کاریزماتیک است، اما یک کلاهبردار بزرگ است، و افسر پلیس آیشه همه را شگفت زده خواهد کرد. آیشه برای افشای کلاهبرداری کارتال تلاش زیادی خواهد کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا