سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

شرمین در سریال روزی روزگاری در چوکوروا، پمبه در سریال شربت زغال اخته! سیبل تاشچی اوغلو دوباره این کار را کرده است!

سیبل تاشچی اوغلو که متولد 1976 است، از سال 1995 روی صحنه رفته و با نقش هایی که تاکنون بازی کرده، حرفه بسیار موفقی داشته است. این بازیگر که به خاطر شخصیت نرگیس در سریال Kapalıçarşı (بازار بزرگ) مورد تحسین قرار گرفت، در سریال فراموش نشدنی Medcezir نقش نرمین را بازی کرد.

نقشی که سیبل تاشچی اوغلو را در میان فراموش نشدنی ها قرار داد، شخصیت شرمین در سریال تلویزیونی Bir Zamanlar Çukurova (روزی روزگاری در چوکوروا) بود که بین سال های 2018 تا 2022 در آن نقش آفرینی کرد.

شرمین زنی بود که  هر کاری را برای منافع خودش انجام می داد و به پول و تجملات بسیار علاقه داشت. سیبل تاشچی اوغلو که با تجربه اش یکی از مهمترین شخصیت های سریال را به طرز ماهرانه ای به تصویر می کشد، در سریال تلویزیونی جدید Kızılcık Şerbeti ( شربت زغال اخته) نقش بسیار چالش برانگیزی دارد.

این بازیگر  نقش پمبه اونال را بازی می کند، زنی که در خانواده‌ای محافظه‌کار بزرگ شد و فرزندانش را مانند خودش با ارزش‌های مذهبی تربیت کرد و  نمونه‌ای از مادران سرکوبگر و قانونمند است.

در واقع، شخصیت پمبه آنقدر در جامعه رایجه که سیبل تاشچی اوغلو جنبه ای دارد که باعث می شود او خودش را در میان افراد زیادی پیدا کند.

این بازیگر مشهور دوباره با شخصیتی بسیار سخت در داستان حضور دارد و همچنان یکی از نام هاییه که بیشترین واکنش را در شبکه های اجتماعی به همراه دارد.

جدا از اینکه شخصیت پمبه در تک تک لحظات زندگی فرزندانش دخالت می کند، به گفته تماشاگران، مقصر پمبه هست که دخترش که به 30 سالگی رسیده نمی تواند برای خودش تصمیم بگیرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا