سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

بازگشت داملا سونمز به پرده سینما بسیار چشمگیر خواهد بود

داملا سونمز متولد 1987 به یکی از مهم ترین بازیگران زن سریال های تلویزیونی و صنعت سینمای ترکیه تبدیل شده است. این بازیگر که از سال 2004 روی صحنه رفته است، در پروژه های بسیار متفاوتی به موفقیت های چشمگیری دست یافته است.

این بازیگر که با شخصیت پینار در مجموعه تلویزیونی Gece Gündüz توجهات را به خودش جلب کرد و  در سریال Güllerin Savaş به موفقیت بزرگی دست یافت، اخیراً در پروژه های مهمی نیز شرکت کرده است. داملا سونمز که با سریال های عزیز, شعله‌ور, گودال و تبعید آبی  به یکی از بازیگرانی تبدیل شده است که در این دوره اخیر اثری از خود بر جای گذاشته است، در فصل جدید نیز به حضورش  ادامه خواهد داد.

این بازیگر که سر صحنه سریال Kötü Kan است که در آن نقش اول را به همراه ارتان سابان بازی می کند، با یک شخصیت کاملا جدید خود را برای دیدار با طرفدارانش آماده می کند.

از اولین تریلر از سریال جدید جاه طلبانه Kötü Kan در رسانه های اجتماعی بسیار صحبت شده است. طرفداران داملا سونمز هم  با هیجان منتظر این پروژه هستند.

Kötü Kan  مخاطبان را با افسر پلیس سابق کارتال گرد هم می آورد، که در حین کار به عنوان مدیر امنیتی یک کلوپ شبانه با یک گروه مافیایی خطرناک به مشکل خورد و وقتی با فرزندانش که سال هاست دور زندگی می کنند نقل مکان می کند. ، سعی می کند از باتلاق مافیایی که در آن گرفتار شده است فرار کند و در عین حال سعی می کند برای فرزندانش پدر شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا