سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپاسینما و تلویزیون

پیش درآمد سریال «Yellowstone » با نام 1932 با بازی هلن میرن و هریسون فورد

هلن میرن و هریسون فورد جدیدترین بازیگران اضافه شده به جهان “Yellowstone” هستند.

The Wrap گزارش داد که این بازیگران در سریال آینده Paramount+ که در حال حاضر نامش “1932” هست بازی خواهند کرد. شبکه استریم هم روز سه شنبه این خبر را توییت کرد.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی سرویس استریم به دست آمده توسط سایت، این سریال نسل جدیدی از خانواده داتون را معرفی خواهد کرد.

این استریمر در انتشار گفت: “این قراره اوایل قرن بیستم را کاوش کند، زمانی که بیماری های همه گیر، خشکسالی ، پایان ممنوعیت و.. همه را گرفتار می کند.”

اطلاعات بیشتری در مورد شخصیت هایی که میرن 76 ساله و فورد 79 ساله ایفای نقش می کنند منتشر نشده است. این اثر در ماه دسامبر منتشر  خواهد شد.

این اولین سریال تلویزیونی فیلمنامه‌شده فورد از زمان نقش آفرینی‌اش در قسمتی از سریال ABC در سال 1993 به نام The Young Indiana Jones Chronicles خواهد بود. فورد حرفه اش را با مجموعه های تلویزیونی «ویرجینیایی» و «جوخه مد» در دهه 1960 آغاز کرد.

از سوی دیگر، میرن در سال 1991 در سریال بریتانیایی “مظنون اصلی” به شهرت رسید. او همچنین برای بازی در فیلم تلویزیونی “The Passion of Ayn Rand “و مینی سریال  “Elizabeth I” برنده جایزه امی  شد.

به گزارش Deadline  سریال “Yellowstone” اخیراً تولید فصل 5 را در مونتانا آغاز کرده است. درام تیلور شریدان در فصل چهارم به طور میانگین ۱۱ میلیون بازدید داشت و نامزد جایزه SAG و PGA شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا