سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کایلی جنر و تیموتی شالامه در رستورانی در نیویورک شام خوردند

کایلی جنر و تیموتی شالامه در حال سپری کردن زمان با کیفیتی با هم در بیگ اپل هستند! جنر 27 ساله و بازیگر 28 ساله در روز شنبه 12 اکتبر در  پیتزا فروشی Little Charli در نیویورک سیتی دیده شدند.

در عکسی که توسط Deuxmoi منتشر شده است، جنر و شالامه را می‌توان دید که در کنار یکدیگر پشت میز نشسته‌اند و در میان سایر مهمان‌داران در رستوران چت می‌کنند.

این زوج  استایل غیررسمی پوشیده بودند، جنر یک تی شرت سفید با شلوار مشکی پوشیده بود و شالامه یک ژاکت کلاهدار آبی پوشیده بود.

اولین بار شایعه شد که جنر و شالامه در آوریل 2023 با هم رابطه برقرار کردند، اگرچه آنها تا قبل از شرکت در تور جهانی رنسانس بیانسه در سپتامبر 2023، اولین حضور خود را در انظار عمومی انجام ندادند.

این زوج از آن زمان تاکنون چندین بار با هم حضور داشتند ، از جمله در فینال انفرادی مردان آزاد ایالات متحده در سپتامبر ۲۰۲۳، در اولین اکران فیلم  ونکا در لس‌آنجلس در دسامبر ۲۰۲۳ و در جوایز گلدن گلوب در ژانویه ۲۰۲۴.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا