سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

شخصیت ابرو شاهین در سریال Gizli Bahçe الهام بخش بسیاری از زنان خواهد بود

سریال جدید  “Gizli Bahçe” ( باغچه مخفی ) با بازی مورات ییلدیریم و ابرو شاهین در روز سه شنبه 15 اکتبر با مخاطبان خود دیدار خواهد کرد.

در  سریال باغچه مخفی ، نازلی که تمام زندگی خود را وقف پسرش ممو کرده است، با مبارزه بزرگش علیه نبرد حضانت که توسط دمیر آغاز شده است، بینندگان را در مقابل صفحه نمایش به شدت شوکه خواهد داد.

در حال حاضر می بینید که علاقه به شخصیت نازلی در محیط رسانه های اجتماعی بسیار افزایش یافته است. ابرو شاهین که با شخصیتی که می تواند الهام بخش بینندگان زن باشد با مخاطبان دیدار خواهد کرد، برای پروژه جدیدش مورد حمایت زیادی از طرفدارانش در داخل و خارج از ترکیه قرار گرفته است.

در سریالی که با داستان خیره کننده و بازیگران قوی خود جلب توجه می کند، نازلی تمام تلاشش را می کند تا پسرش را بدون وابستگی به کسی بزرگ کند و همچنین با دمیر (مورات یلدیریم) آشنا می شود که با او وارد بزرگترین نبرد زندگی می شود.

«باغچه مخفی» که داستان آن توسط نشه شن، فیلمنامه امره اوزدور و هزار کوزیسه و کارگردانی آن رکای کاراگوز است، سه شنبه 15 اکتبر ساعت 20:00 روی آنتن می رود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا